Badania rynku
Zajmujemy się kompleksową realizacją badań rynku i opinii na całym świecie dzięki rozbudowanej sieci partnerów zagranicznych.
Badania rynku stanowią trzon naszej oferty dla firm. Ponad 15-letnia obecność w branży badawczej umożliwiła nam wypracowanie rozwiązań umożliwiających realizację badań marketingowych obejmujących swoim zasięgiem wiele rynków zagranicznych.
Do każdego projektu badawczego podchodzimy indywidualnie, starając się wypracować plan badań dostosowany do potrzeb i oczekiwań Klienta. Takie podejście umożliwia uzyskanie optymalnych rozwiązań, zarówno pod względem rezultatów, jak i kosztów.
Oferujemy pełen zakres usług badawczych – realizujemy badania ilościowe i jakościowe w oparciu o tradycyjne techniki wywiadu (m.in. ankiety telefoniczne CATI, ankiety papierowe PAPI, ankiety CAWI, indywidualne i telefoniczne wywiady pogłębione IDI/ITI, wywiady fokusowe FGI), jak również o oparciu o narzędzia internetowe – online research (m.in. online focus groups , online in-depth interviews, online triads, webforum).
Dobrze czujemy się w niestandardowych rozwiązaniach analizy danych i informacji z szeroko pojętego obszaru digital.
Na drodze wieloletniej praktyki badawczej wypracowaliśmy naszą autorską metodę QUALIMASSIVE©. Metoda ta łączy elementy badania jakościowego (element QUALI) i ilościowego (element MASSIVE) poprzez połączenie technik wywiadu ankietowego i pogłębionego. Znajduje zastosowanie przede wszystkim w badaniu profesjonalistów – próba badawcza jest najczęściej jednorodna, co pozwala na wnioskowanie ilościowe na stosunkowo małych próbach. Jednocześnie wywiad dostarcza informacji o charakterze jakościowym – respondent proszony jest o uzasadnienie swoich odpowiedzi, co pozwala na uzyskanie pogłębionego obrazu analizowanego zjawiska. Metoda szczególnie polecana do badań B2B (business-to-business) oraz G2B (government-to-business). Więcej o QUALIMASSIVE na naszym blogu.
Wierzymy, że skuteczne badanie rynku powinno przebiegać przy udziale wszystkich interesariuszy potencjalnie zainteresowanych wynikami badania. Dlatego w procesie badawczym angażujemy rekomendujemy pracę warsztatową z Klientem, a w przypadku większych projektów badawczych, organizujemy konsultacje społeczne.
Obszary badań:
- badania rynków zagranicznych (patrz: oferta AGERON ExportCreator)
- badania pod kątem wejścia na polski rynek
- badania konsumenckie
- badania satysfakcji klientów (B2B, B2C)
- Badania efektywności kampanii promocyjnych, rozpoznawalności produktów, wizerunku marki
- badania etnograficzne
- Badania kanałów dystrybucji
- Badania wewnętrzne organizacji
- Badania typu mystery client
- badania społeczne i gospodarcze (patrz: oferta AGERON dla sektora publicznego)